نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3779
-
الف
+

درخشش 2 فلم ایرانی در جشنواره بین‌المللی فلم توکیو

«امیر آقایی» برای بازی در فلم «چهار دیوار» به کارگردانی «بهمن قبادی» به عنوان بهترین بازیگر جشنواره توکیو انتخاب شد.

به گزارش آی فیلم 2، برندگان سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فلم توکیو مشخص شدند و «امیر آقایی» برای بازی در فلم «چهار دیوار» به کارگردانی «بهمن قبادی» و  تهیه‌کنندگی «راجر واترز»به عنوان بهترین بازیگر این جشنواره و فلم «جهان نیمکره شمالی» ساخته «حسین تهرانی» برنده جایزه آینده سینمای آسیا شدند.

«امیر آقایی» که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «یادآوری»، «بی گناهان»، «آسمان من»، «نوار زرد»، «ارمغان تاریکی» و  «خاک سرخ»  مشاهده کردند، برای بازی در فلم سینمایی «چهار دیوار» جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره توکیو را به صورت مشترک با ۳ بازیگر مرد دیگر این فلم دریافت کرد.

هیئت داوران بخش رقابتی جشنواره فلم توکیو که سال روان «ایزابل هوپر»، بازیگر فرانسوی، ریاست آن را برعهده داشت، در نهایت جایزه بزرگ جشنواره را به فلم «رویای دریای وِرا» ساخته «کالترینا کراسنیکی» اهدا کرد و جایزه ویژه هیئت داوران نیز به فلم «سیویل» ساخته «تئودورا آنا می‌های» اختصاص یافت.

جایزه بهترین کارگردانی جشنواره نیز به «دراژان امبربائف» برای فلم «شاعر» رسید و «جولیا چاوز» هم برای فلم «تام دیگر» برنده بهترین بازیگر زن جشنواره فلم توکیو شد.

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فلم توکیو از ۸ تا ۱۷ عقرب (آبان) ماه (۳۰ اکتبر تا ۸ نوامبر ۲۰۲۱) در شهر توکیو در کشور جاپان برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

فلمبرداری «بی‌مادر» به پایان رسید/ رونمایی از گریم «امیر آقایی»

بازگشت بازیگر سریال «نوار زرد» به سینما با فلم «بی مادر»

«امیر آقایی» به سوگ مادرش نشست

بازیگر نقش «بشرزاد» در «سریال ارمغان» تاریکی را بیشتر بشناسید+ویدیو

م ا 

نظر شما
ارسال نظر